Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

dude skrev 48 minutter siden:

Litt kverulant?  det kalles en emulsjon, binde sammen polare og ikke polare stoff ved hjelp av et tredje stoff.. kanskje litt kjemi også? eller om du vil, dråper i den mest fremtredende vesken, som beskrevet, eller mekansik blanding? føler du at d bidrar til noe konstruktivt i diskusjonen med slik ordkløyving?

For all del. Dette er langt fra kverulering.

Jeg påstår ikke noe annet enn det du har sagt, og imøtegår heller ikke noe av det du har sagt.

Intensjonen var å beskrive en emulsjon kontra en kjemisk blanding på en enklere og lettere forståelig måte.

Ment som en tilleggsopplysning til det du sa.

Du har helt rett i at det kalles en emulsjon, men det er en mekanisk blanding.

Ja, jeg føler at jeg bidrar med noe konstruktivt med dette.

Jannmar

Jannmar

dude skrev 13 minutter siden:

Litt kverulant?  det kalles en emulsjon, binde sammen polare og ikke polare stoff ved hjelp av et tredje stoff.. kanskje litt kjemi også? eller om du vil, dråper i den mest fremtredende vesken, som beskrevet, eller mekansik blanding? føler du at d bidrar til noe konstruktivt i diskusjonen med slik ordkløyving?

For all del. Dette er langt fra kverulering.

Jeg påstår ikke noe annet enn det du har sagt, og imøtegår heller ikke noe av det du har sagt.

Intensjonen var å beskrive en emulsjon kontra en kjemisk blanding på en enklere og lettere forståelig måte.

Du har helt rett i at det kalles en emulsjon, men det er en mekanisk blanding.

Ja, jeg føler at jeg bidrar med noe konstruktivt med dette.

• Create New...