Jump to content

Edit History

enslagsgjest

enslagsgjest

Bjørkski skrev 14 minutter siden:

Det er Barba.no sin Takacat jeg har bilde av i mitt tidligere innlegg. Seilte med Andreas til Senja og var med et par uke og se/fotografere hval.

Dæven det var sikkert en drømmetur. Jeg har sansen for Andreas som tar en standard Jeanneau til steder aluminiumsbåter og andre ekspedisjonsfartøy skyr. Viser at det er mulig for alle å følge drømmen uten å være millionær. 

enslagsgjest

enslagsgjest

Bjørkski skrev 14 minutter siden:

Det er Barba.no sin Takacat jeg har bilde av i mitt tidligere innlegg. Seilte med Andreas til Senja og var med et par uke og se/fotografere hval.

Dæven det var sikkert en drømmetur. Jeg har sansen for Andreas som tar en standard Jeanneau til steder aluminiumsbåter og andre ekspedisjonsfartøyer skyr. Viser at det er mulig for alle å følge drømmen uten å være millionær. 

enslagsgjest

enslagsgjest

Bjørkski skrev 11 minutter siden:

Dæven det var sikkert en drømmetur. Jeg har sansen for Andreas som tar en standard Jeanneau til steder aluminiumsbåter og andre ekspedisjonsfartøye skyr. Viser at det er mulig for alle å følge drømmen uten å være millionær. 

• Create New...