Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

Om det er en 2000- eller 2002-modell er vel egentlig bare et tema hvis det ble gjort endringer mellom 2000 og 2002, så du trodde du kjøpte en båt med funksjon X, Y og Z, mens det var funksjonalitet som først kom i 2001 eller 2002.

Når det gjelder halvfabrikat vs fabrikkbygd så har vel de snaue 20 årene båten har vært i brukt bevist at båten er solid bygget, forutsatt at alt fremdeles henger sammen uten problemer. Er innredningen i din båt identisk med en fabrikkbygget båt?

Det er selvfølgelig irriterende å bli "tatt på senga" på denne måten, men i praksis har det vel fint lite å si. Mitt forslag er å legge det vekk, så du slipper å ende i en situasjon hvor du går og irriterer deg over båten og ikke nyter tiden ombord.

Popeye70

Popeye70

Om det er en 2000- eller 2002-modell er vel egentlig bare et tema hvis det ble gjort endringer mellom 2000 og 2002, så du har kjøpt noe du trodde du kjøpte en båt med funksjon X, Y og Z, mens det var funksjonalitet som først kom i 2001 eller 2002.

Det er selvfølgelig irriterende å bli "tatt på senga" på denne måten, men i praksis har det vel fint lite å si. Mitt forslag er å legge det vekk, så du slipper å ende i en situasjon hvor du går og irriterer deg over båten og ikke nyter tiden ombord.

Popeye70

Popeye70

Om det er en 2000- eller 2002-modell er vel egentlig bare et tema hvis det ble gjort endringer mellom 2000 og 2002, så du har kjøpt noe du trodde du kjøpte en båt med funksjon X, Y og Z, mens det var funksjonalitet som først kom i 2001 eller 2002.

Det er selvfølgelig irriterende å bli "tatt på senga" på denne måten, men i praksis har det vel fint lite å gjøre. Mitt forslag er å legge det vekk, så du slipper å ende i en situasjon hvor du går og irriterer deg over båten og ikke nyter tiden ombord.

• Create New...