Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Det spiller også inn at egenvektem til olje er mindre enn for vann. Man må vel dermed relativt høyt opp med olje tanken for å få høyere trykk på innsiden av undervannshuset enn på utsiden. I min båt vil det være en praktisk utfordring. 

Hensikten med sirkulaskonspumpe som @Olepo nevner skjønner jeg ikke, skulle man ha inn en pumpe i systemet så måtte det vel være en liten trykkpumpe som sørget for er lite overtrykk på oljesiden i forhold til vannsiden?

Lazyjack

Lazyjack

Det spiller også inn at egenvektem til olje er mindre enn for vann. Man må vel dermed relativt høyt opp med olje tanken for å få høyere trykk på innsiden av undervannshuset enn på utsiden. I min båt vil det være en praktisk utfordring. 

Hensikten med sirkulaskonspumpe som @Olepo nevner skjønner jeg ikke, skulle man ha inn en pumpe i systemet så måtte det vel være en liten Trykk pumpe som sørget for er lite overtrykk på oljesiden i forhold til vannsiden?

Lazyjack

Lazyjack

Hensikten med sirkulaskonspumpe som @Olepo nevner skjønner jeg ikke men så er det mye her i verden jeg ikke forstår ?

• Create New...