Karlsenkystfiske Startet 27.November.2021 Link til dette innlegget Startet 27.November.2021 Ble fri for hydraulikk midt i halinga i går. Konstanterte fort at clutchen hadde spenning, men ikke koblet til. Målte motstanden igjennom den til uendelig. En ny magnetspole har til sammenligning en verdi på 3 ohm, den leder med andre ord svært godt iogmed at den er en klump med jern. Har tidligere skiftet ut slike, da har man sett at dem har begynt å få rustbobler bak beskyttelses belegget. Denne gangen var det noe helt annet. Reimhjulet har gått innpå spolen, og slipt den slik at metallet var godt fremme i dagen. Festeboltene hadde også blitt snauet litt. Undrer meg over hva som kan ha skjedd her. Kan reimhjulet står boltet i en kon med nøkkelstål, så ser ikke for meg at det skal ha klart å bevegd seg innover akslingen. Kan det ha sluret, og sånnsett blitt nedslipt? Er vel sannsynligvis jeg som gjorde noe lurt da jeg monterte det i sommer. Skulle likt å visst hva! Mye slipestøv inni der. Begynt å bli slipekant ala. bremseskive Hadde heldigvis reservecoil i benken Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.