Kiekhaefer Startet 27.November.2021 Link til dette innlegget Startet 27.November.2021 Hei, jeg vurderer å sette inn en ny motor i ei snekke som jeg har og i den forbindelse så har denne motor produsenten dukket opp som ett interessant alternativ, hvilke erfaringer har Båtplassen sine medlemmer?. Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 27.November.2021 Link til dette innlegget Svart 27.November.2021 Satte inn en 27hk Craftsman i seilbåt i 2016. Fikk veldig godt inntrykk av både motor og installatør. Sammenlignet med Sole som også er Mitsubishi kom Craftsman bedre ut på både materialvalg og pris. Kjørte motoren 250 timer før jeg solgte båten. Deler til service (filtre etc) er samme som Vetus, så lett å få tak i. Kjøpte via Bjørnar ved Oksenøy i Oslo da, han opererer på Sørlandet nå - Junker marine. Men importør/hovedforhandler holder vel til på Vestlandet et sted. Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 27.November.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2021 Ja det virker som om mariniseringen på desse er ryddig, tenker da på gode materialvalg i eksosbend etc. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.