Swingswong Startet 28.November.2021 Del på Facebook Startet 28.November.2021 Jeg skal sette en større septiktank i båten og satser på >80 L. Alle tanken jeg finner er nesten like i størrelsene. Tanken jeg leter etter er maksimalt 80cm lang (helst kortere), opptil 55cm bred og 30 cm høy med utløp/innløp i enden. Noen som har forslag? Har sett hos de vanlige butikkene som jeg finner på nett. Maritim, marineshop, Seatronic, West-System. Skal fortrinnsvis være i plast pga vekt. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 28.November.2021 Del på Facebook Svart 28.November.2021 Plastinvent? Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 28.November.2021 Del på Facebook Svart 28.November.2021 Seasea har noen tanker som kan brukes både som drivstoff og septik. Kjøper tanken og så pakke med koblinger etc. Burde passe målene dine, bortsett fra hvor du ville ha slangestusser muligens. Har en slik i 108 L til septik brukt to sesonger nå. Fornøyd. https://www.seasea.no/tank-diablo-37l-h230-500x360mm Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 28.November.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.November.2021 Jeg har kikket på den diablo tanken. Hadde stussene gått ut på siden hadde den vært fin. Masse tanker på Plastinvent. Ingen som passet for meg :( Sitér dette innlegget Link to post
GSEuser Svart 29.November.2021 Del på Facebook Svart 29.November.2021 Plastinvent lager tank akkurat slik du vil ha den😉 Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 29.November.2021 Del på Facebook Svart 29.November.2021 Vetus har vel også tanker. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 29.November.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2021 Takk for tips. Sjekket siden deres nå. De er lange og smale 😩 Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 29.November.2021 Del på Facebook Svart 29.November.2021 Plastinnvent lagar tankar på mål Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.