hermanstaavi Startet 28.November.2021 Link til dette innlegget Startet 28.November.2021 (redigert) Hei, jeg har sett at det har løsnet en plastikk list på gulvet i min summerfun, under der er det et hull, det er is nedi hullet. Er det bare å lime listen på plass igjen eller har det skjedd en skade på båten. Er litt redd for om det har kommet is inn i båten. Takk for svar. Redigert 28.November.2021 av hermanstaavi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Plast Svart 29.November.2021 Link til dette innlegget Svart 29.November.2021 Nå er det jo minusgrader rundt om, så om det er kommet vann nedi der, er det jo frosset nå.. Du må nesten prøve å pirke nedi og se hvor langt nedi du kommer i isen, så får du evt. lime noe over midlertidig og håpe på det beste til våren. (Ikke glem å åpne og drenere! :p) Sitér dette innlegget Link to post
hermanstaavi Svart 30.November.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2021 Jeg tror nok ikke at det hullet har noen kobling sammen med resten av innsiden av båten. Det har jo tydeligvis aldri vært tett under den listen. Hadde nok merket at det var vann inne i båten hvis det hullet under listen hadde noe kobling til hulrommet av båten. Det er jo et ventilasjon/inspeksjons lokk bak i båten. Det er helt tørt nede i der. Går sikkert helt fint. bare å bruke noe tek 7 lim å lime plastikk listen på igjen til våren. evt ved mildvær. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.