Swingswong Startet 28.November.2021 Link til dette innlegget Startet 28.November.2021 Ja da sitter jeg å knoter med oppsettet på Cerbo... Jeg får data opp i VRM fra Cerbo, MultiPluss, MPPT og Shunt. Jeg skulle gjerne hatt temperatur ut via NMEA, men det tror jeg ikke er mulig? Men tank skal kunne være mulig. Jeg ser verdien på MDF, det står den er tilgjengelig, men jeg finner den ikke. MDF er koblet via Ethernet på Cerbo. MPPT og Shunt er koblet via VE.Direct Multiplus er koblet via VE.Bus NMEA2000 er koblet fra VE.Can Jeg har forsøkt å endre fra Device 0 til Device 5 på tank uten at jeg ser noen forskjell. Er det noen som har en idé om hva jeg gjør feil? Noen bilder fra testing. Litt rot i kabler enn så lenge.. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 2.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2021 Denne er løst. Resatte kartplottere og da dukket tanken opp :) Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 18.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2023 Tøft oppsett! Har Cerbo GX selv, som jeg skal få knyttet til plotter med NMEA2000 nå. Har fra før kun integrasjon med appen, men det er litt knotete :) Var det greit å få inn enheter via NMEA2K ? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 19.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2023 Det gikk veldig greit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.