Snekke Startet 1.Desember.2021 Del på Facebook Startet 1.Desember.2021 Heisan Noen her som kan hjelpe meg med å finne ut av produksjonsår ved hjelp av nummeret på båten min Er en With 500 og har nr.23958 Men ligner mer på en Vital 17 HT Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 1.Desember.2021 Del på Facebook Svart 1.Desember.2021 Hei Snekke. Jeg kan ikke hjelpe deg med spørsmålet, men vil anbefale deg å endre overskriften slik at tråden din ikke blir stengt. " Regler for Båtforumet: (vær sikker på at du har lest dette før du oppretter nytt emne) Det er ikke tillatt å laste opp vedlegg i Båtforumet, alt av vedlegg skal i Dokumentarkivet. (Gjelder ikke bilder) Man kan redigere innlegg innen 2 timer etter at de er postet, se redigeringslink nederst i innlegget. Trådstarter kan da også redigere emnetittelen. Ønsker du å endre noe etter 2 timer så bruk "Rapportér innlegget" linken øverst til høyre i innlegget. 1. Emnetitler: Vi har stor aktivitet og alle båtrelaterte innlegg i ett forum, "Båtforumet". Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at tittelen beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Da slipper leserne å åpne emner som de ikke har kunnskaper om eller interesse av. Øker også sjansen for gode svar. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Eksempel: "Yamaha 5hk 2-takter vil ikke starte" , ikke bare "Yamaha 5hk" eller "Motoren vil ikke starte". Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Følgende 3 ord er ikke tillatt i titler: hjelp, problem(er), spørsmål. Grunnen er at bruk av disse intetsigende ordene nesten alltid fører til en mangelfull tittel. Sitér dette innlegget Link to post
Snekke Svart 1.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2021 Hvordan gjør jeg det ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Desember.2021 Del på Facebook Svart 1.Desember.2021 Hva med: Hvordan finner jeg produksjonsår på min With 500? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.