Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Eg har lenge hatt problemer med min Wallas 40D. Før virka den av og til, no virker den aldri. Den starter opp men stopper fort. Først bytta eg glødestift og bunnmatte uten resultat, så målte eg spenninga inn på varmeren. Spenninga er svært ustabil under oppstart. Den sprett opp og ned, og viftelyden varierer også i intensitet. Eg har derfor konkludert med at det må være feil på det elektriske. Det ser ut til at ledningene frå temperaturføleren har sett sine beste dager. Det er også ein del kvite prikker på kretskortet, som vist på bildet. Det kan enkelt tørkes av, men smaker ikkje salt. I tillegg ser det ut til at skroggjennomføringen for eksosen er moden for å skiftes.

No står det mellom å sende varmeren inn til verksted og bruke nokon lapper på å reparere den, samt kjøpe nytt eksosrør og gjennomføring. Eg vil då ha ein fungerende varmer, men det kan jo fort koste litt. I allefall hvis kretskortet må skiftes. Og eg vil fortsatt sitte igjen med eit 20 år gamalt produkt som potensielt kan få andre problemer seinere. 

Er dette tidspunktet for å skifte den ut til fordel for ein ny?

Å bytte den ut med ein Wallas Spartan, som ser ut til å passe rett inn i eksisterende oppsett koster 25 lapper. Det er ikkje aktuelt.

Men Seatronic har jo ein 4kw varmer til berre 6990,- komplett med alt tilbehør og gjennomføring.  Og ein Eber D4 kan ein faktisk få komplett for 13.500,-  (https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=48350387). Krever litt meir installering, men kanskje er dette ein betre investering for framtida enn å bruke meir penger på den gamle?

IMG_20211203_180655.jpg

IMG_20211203_173133.jpg

IMG_20211203_180636.jpg

IMG_20211203_172132.jpg

IMG_20211203_180755.jpg

Vestlandssong

Vestlandssong

Eg har lenge hatt problemer med min Wallas 40D. Før virka den av og til, no virker den aldri. Den starter opp men stopper fort. Først bytta eg glødestift og bunnmatte uten resultat, så målte eg spenninga inn på varmeren. Spenninga er svært ustabil under oppstart. Den sprett opp og ned, og viftelyden varierer også i intensitet. Eg har derfor konkludert med at det må være feil på det elektriske. Det ser ut til at ledningene frå temperaturføleren har sett sine beste dager. Det er også ein del kvite prikker på kretskortet, som vist på bildet. Det kan enkelt tørkes av, men smaker ikkje salt. I tillegg ser det ut til at eksosrøret er lekk, og/eller at skroggjennomføringen for eksosen er moden for å skiftes.

No står det mellom å sende varmeren inn til verksted og bruke nokon lapper på å reparere den, samt kjøpe nytt eksosrør og gjennomføring. Eg vil då ha ein fungerende varmer, men det kan jo fort koste litt. I allefall hvis kretskortet må skiftes. Og eg vil fortsatt sitte igjen med eit 20 år gamalt produkt som potensielt kan få andre problemer seinere. 

Å bytte den ut med ein Wallas Spartan, som ser ut til å passe rett inn i eksisterende oppsett koster 25 lapper. Det er ikkje aktuelt.

Men Seatronic har jo ein 4kw varmer til berre 6990,- komplett med alt tilbehør.  Og ein Eber D4 kan ein faktisk få komplett for 13.500,-  (https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=48350387). Krever litt meir installering, men kanskje er dette ein betre investering for framtida enn å bruke meir penger på den gamle?

IMG_20211203_180655.jpg

IMG_20211203_173133.jpg

IMG_20211203_180636.jpg

IMG_20211203_172132.jpg

IMG_20211203_180755.jpg

Vestlandssong

Vestlandssong

Eg har lenge hatt problemer med min Wallas 40D. Før virka den av og til, no virker den aldri. Den starter opp men stopper fort. Først bytta eg glødestift og bunnmatte uten resultat, så målte eg spenninga inn på varmeren. Spenninga er svært ustabil under oppstart. Den sprett opp og ned, og viftelyden varierer også i intensitet. Eg har derfor konkludert med at det må være feil på det elektriske. Det ser ut til at ledningene frå temperaturføleren har sett sine beste dager. Det er også ein del kvite prikker på kretskortet, som vist på bildet. Det kan enkelt tørkes av, men smaker ikkje salt. I tillegg ser det ut til at eksosrøret er lekk, og at skroggjennomføringen for eksosen er moden for å skiftes.

Men Seatronic har jo ein 4kw varmer til berre 6990,- komplett med alt tilbehør.  Og ein Eber D4 kan ein faktisk få komplett for 13.500,-  (https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=48350387). Krever litt meir installering, men kanskje er dette ein betre investering for framtida enn å bruke meir penger på den gamle?

IMG_20211203_180655.jpg

IMG_20211203_173133.jpg

IMG_20211203_180636.jpg

IMG_20211203_172132.jpg

IMG_20211203_180755.jpg

• Create New...