Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Ja, då er det vel berre å ta av seg hatten nok ein gong, og bøye seg i støvet for det eminente båtforumet! For no har eg trekt nye kabler (med ein 15A sikring), og då virka varmeren som den skal (trur eg)! På dei nye kablene låg kvilespenninga på 12,9, det samme som på batteriet (uten landstrøm). Då varmeren gjekk la spenninga seg stabilt på 12,15V. Varmeren gjekk og varma, og lyssignalene på kontrollpanelet lyste omsider som dei skal. :)

 

Men det var ein ting eg reagerte på. Etter eg hadde starta varmeren første gong fekk eg alarm/SMS frå Smart boat one om at spenninga på forbruksbatteriet var på 0,0V. Dette til tross for at eg ikkje merka noko uregelmessig gange på varmeren, og lysa i båten hadde hverken slukna eller blinka. Eg gjekk inn i appen og såg at spenninga på batteriet hadde fått seg ein dupp. Men i følge appen ikkje lenger ned enn til 8,54V. 

Etter at varmeren hadde gått ei stund slo eg den av, og starta den deretter opp igjen litt etterpå. Då kom det ikkje ein slik dupp på spenninga, så det var tydeligvis eit eingongstilfelle. Kva kan være grunnen til dette?

 

Som de ser på grafen under så synk også spenninga på batteriet ganske fort etter å ha kome opp frå denne duppen. Kan dette forklares med at varmeren belaster batteriet såpass at det er naturlig med ei lavere spenning, eller er denne nedadgående kurva eit bilde av korleis batteriet vert tappa? Varmeren gjekk ikkje i meir enn maks 30 min. Dessverre gløymde eg å måle spenninga direkte på batteriet etter at varmeren var slått av igjen. Ladespenninga er på 15V, noko eg syns er meir enn det har vore før.

 

Kan legge til at eg ikkje har opplevd noko problemer med batteria. Låg i uthavn i 2 døgn i sommar uten problemer.

 

Screenshot_20211205_174308_com.sensario.android.jpg

Vestlandssong

Vestlandssong

Ja, då er det vel berre å ta av seg hatten nok ein gong, og bøye seg i støvet for det eminente båtforumet! For no har eg trekt nye kabler (med ein 15A sikring), og då virka varmeren som den skal (trur eg)! På dei nye kablene låg kvilespenninga på 12,9, det samme som på batteriet (uten landstrøm). Då varmeren gjekk la spenninga seg stabilt på 12,15V. Varmeren gjekk og varma, og lyssignalene på kontrollpanelet lyste omsider som dei skal. :)

 

Men det var ein ting eg reagerte på. Etter eg hadde starta varmeren første gong fekk eg alarm/SMS frå Smart boat one om at spenninga på forbruksbatteriet var på 0,0V. Dette til tross for at varmeren hadde gått som normalt heile tida, og lysa i båten hadde hverken slukna eller blinka. Eg gjekk inn i appen og såg at spenninga på batteriet hadde fått seg ein dupp. Men i følge appen ikkje lenger ned enn til 8,54V. 

Etter at varmeren hadde gått ei stund slo eg den av, og starta den deretter opp igjen litt etterpå. Då kom det ikkje ein slik dupp på spenninga, så det var tydeligvis eit eingongstilfelle. Kva kan være grunnen til dette?

 

Som de ser på grafen under så synk også spenninga på batteriet ganske fort etter å ha kome opp frå denne duppen. Kan dette forklares med at varmeren belaster batteriet såpass at det er naturlig med ei lavere spenning, eller er denne nedadgående kurva eit bilde av korleis batteriet vert tappa? Varmeren gjekk ikkje i meir enn maks 30 min. Dessverre gløymde eg å måle spenninga direkte på batteriet etter at varmeren var slått av igjen. Ladespenninga er på 15V, noko eg syns er meir enn det har vore før.

 

Kan legge til at eg ikkje har opplevd noko problemer med batteria. Låg i uthavn i 2 døgn i sommar uten problemer.

 

Screenshot_20211205_174308_com.sensario.android.jpg

Vestlandssong

Vestlandssong

Ja, då er det vel berre å ta av seg hatten nok ein gong, og bøye seg i støvet for det eminente båtforumet! For no har eg trekt nye kabler (med ein 15A sikring), og då virka varmeren som den skal (trur eg)! På dei nye kablene låg kvilespenninga på 12,9, det samme som på batteriet (uten landstrøm). Då varmeren gjekk la spenninga seg stabilt på 12,15V. Varmeren gjekk og varma, og lyssignalene på kontrollpanelet lyste omsider som dei skal. :)

 

Men det var ein ting eg reagerte på. Etter eg hadde starta varmeren første gong fekk eg alarm/SMS frå Smart boat one om at spenninga på forbruksbatteriet var på 0,0V. Dette til tross for at varmeren hadde gått som normalt heile tida, og lysa i båten hadde hverken slukna eller blinka. Eg gjekk inn i appen og såg at spenninga på batteriet hadde fått seg ein dupp. Men i følge appen ikkje lenger ned enn til 8,54V. 

Etter at varmeren hadde gått ei stund slo eg den av, og starta den deretter opp igjen litt etterpå. Då kom det ikkje ein slik dupp på spenninga, så det var tydeligvis eit eingongstilfelle. Kva kan være grunnen til dette?

 

Som de ser på grafen under så synk også spenninga på batteriet ganske fort etter å ha kome opp frå denne duppen. Kan dette forklares med at varmeren belaster batteriet såpass at det er naturlig at ei lavere spenning er naturlig, eller er denne nedadgående kurva eit bilde av korleis batteriet vert tappa? Varmeren gjekk ikkje i meir enn maks 30 min. Dessverre gløymde eg å måle spenninga direkte på batteriet etter at varmeren var slått av igjen. Ladespenninga er på 15V, noko eg syns er meir enn det har vore før.

 

Kan legge til at eg ikkje har opplevd noko problemer med batteria. Låg i uthavn i 2 døgn i sommar uten problemer.

Screenshot_20211205_174308_com.sensario.android.jpg

Vestlandssong

Vestlandssong

Ja, då er det vel berre å ta av seg hatten nok ein gong, og bøye seg i støvet for det eminente båtforumet! For no har eg trekt nye kabler (med ein 15A sikring), og då virka varmeren som den skal (trur eg)! På dei nye kablene låg kvilespenninga på 12,9, det samme som på batteriet (uten landstrøm). Då varmeren gjekk la spenninga seg stabilt på 12,15V. Varmeren gjekk og varma, og lyssignalene på kontrollpanelet lyste omsider som dei skal. :)

Så tusen takk for at de sparte meg for heilt unødvendige reperasjonsutgifter på ein fungerende varmer!

 

Men det var ein ting eg reagerte på. Etter eg hadde starta varmeren første gong fekk eg alarm/SMS frå Smart boat one om at spenninga på forbruksbatteriet var på 0,0V. Dette til tross for at varmeren hadde gått som normalt heile tida, og lysa i båten hadde hverken slukna eller blinka. Eg gjekk inn i appen og såg at spenninga på batteriet hadde fått seg ein dupp. Men i følge appen ikkje lenger ned enn til 8,54V. 

Etter at varmeren hadde gått ei stund slo eg den av, og starta den deretter opp igjen litt etterpå. Då kom det ikkje ein slik dupp på spenninga, så det var tydeligvis eit eingongstilfelle. Kva kan være grunnen til dette?

 

Som de ser på grafen under så synk også spenninga på batteriet ganske fort etter å ha kome opp frå denne duppen. Kan dette forklares med at varmeren belaster batteriet såpass at det er naturlig at ei lavere spenning er naturlig, eller er denne nedadgående kurva eit bilde av korleis batteriet vert tappa? Varmeren gjekk ikkje i meir enn maks 30 min. Dessverre gløymde eg å måle spenninga direkte på batteriet etter at varmeren var slått av igjen. Ladespenninga er på 15V, noko eg syns er meir enn det har vore før.

 

Kan legge til at eg ikkje har opplevd noko problemer med batteria. Låg i uthavn i 2 døgn i sommar uten problemer.

Screenshot_20211205_174308_com.sensario.android.jpg

Vestlandssong

Vestlandssong

Ja, då er det vel berre å ta av seg hatten nok ein gong, og bøye seg i støvet for det eminente båtforumet! For no har eg trekt nye kabler (med ein 15A sikring), og då virka varmeren som den skulle! På dei nye kablene låg kvilespenninga på 12,9, det samme som på batteriet (uten landstrøm). Då varmeren gjekk la spenninga seg stabilt på 12,15V. Varmeren gjekk og varma, og lyssignalene på kontrollpanelet lyste omsider som dei skal. :)

Så tusen takk for at de sparte meg for heilt unødvendige reperasjonsutgifter på ein fungerende varmer!

 

Men det var ein ting eg reagerte på. Etter eg hadde starta varmeren første gong fekk eg alarm/SMS frå Smart boat one om at spenninga på forbruksbatteriet var på 0,0V. Dette til tross for at varmeren hadde gått som normalt heile tida, og lysa i båten hadde hverken slukna eller blinka. Eg gjekk inn i appen og såg at spenninga på batteriet hadde fått seg ein dupp. Men i følge appen ikkje lenger ned enn til 8,54V. 

Etter at varmeren hadde gått ei stund slo eg den av, og starta den deretter opp igjen litt etterpå. Då kom det ikkje ein slik dupp på spenninga, så det var tydeligvis eit eingongstilfelle. Kva kan være grunnen til dette?

 

Som de ser på grafen under så synk også spenninga på batteriet ganske fort etter å ha kome opp frå denne duppen. Kan dette forklares med at varmeren belaster batteriet såpass at det er naturlig at ei lavere spenning er naturlig, eller er denne nedadgående kurva eit bilde av korleis batteriet vert tappa? Varmeren gjekk ikkje i meir enn maks 30 min. Dessverre gløymde eg å måle spenninga direkte på batteriet etter at varmeren var slått av igjen. Ladespenninga er på 15V, noko eg syns er meir enn det har vore før.

 

Kan legge til at eg ikkje har opplevd noko problemer med batteria. Låg i uthavn i 2 døgn i sommar uten problemer.

Screenshot_20211205_174308_com.sensario.android.jpg



×
×
  • Create New...