Enzo Startet 4.Desember.2021 Del på Facebook Startet 4.Desember.2021 Er det noen som har tatt opp båt for båtpuss på Strømstad marina og kan si noe om det fungerer greit, er det mulig å leie krybbe og hvordan er prisene. Jeg finner ikke noe på nettsidene deres og vi skal ta opp i juli neste år og vurderer Strømstad om det er rimeligere og bedre å ta de 5-7dagene der istedet for i Norge. Kanskje bunnstoff og det man trenger også er rimeligere der Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 4.Desember.2021 Del på Facebook Svart 4.Desember.2021 @Huldahar vel peiling på dette. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Guest Svart 4.Desember.2021 Del på Facebook Svart 4.Desember.2021 Vi løfta en 58 foter der for ett par år siden, kjøper av båten ville ha en kontroll på hvordan den så ut under før han kjøpte den. Stor og fin travellift og det var null problem for oss i allefall. Hvor mye det kosta har jeg ingen ide om, siden det var kjøper som betalte det Sitér dette innlegget Link to post
CR 33 Svart 4.Desember.2021 Del på Facebook Svart 4.Desember.2021 Hei Har brukt Strømstad marine i flere år og betjeningen der er proffe til fingerspissene.Ring å prat med de Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 4.Desember.2021 Del på Facebook Svart 4.Desember.2021 Grei plass, god service, topp priser. Ikke noen plass å kjøpe bunnstoff/maling. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.Desember.2021 Del på Facebook Svart 5.Desember.2021 Jernbåten skrev for 15 timer siden: Grei plass, god service, toppf priser. Ikke noen plass å kjøpe bunnstoff/maling. Topp priser, er det positivt eller negativt? Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 5.Desember.2021 Del på Facebook Svart 5.Desember.2021 Negativt. Koster vel rundt 10 % mindre diverse steder rundt Oslofjorden. Rekvisita, maling, etc. høyt priset. Greie og fleksible folk av typen 'det fikser vi'. Gode rutiner, ikke noe kluss. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 9.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Desember.2021 (redigert) Sendte en mail til dem og har fått svar og synes et blir for dyrt til at jeg kan få det til å bli lønnsomt på noen som helst slags måte. Upptagning = 3 220kr Spolning botten = 1840kr Utomhus dygnshyra = 1750kr Sjösättning = 3 220kr Redigert 9.Desember.2021 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 9.Desember.2021 Del på Facebook Svart 9.Desember.2021 Her vest betallar eg 3400 pluss moms for 34 fot, da er for opp og ut Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 9.Desember.2021 Del på Facebook Svart 9.Desember.2021 Mener jeg betalte SEK 300/døgn. Må være en feil der. Jeg er ikke så charmant, stygg og skjeggete. Sitér dette innlegget Link to post
CR 33 Svart 9.Desember.2021 Del på Facebook Svart 9.Desember.2021 Kjenner meg ikke igjen i disse prisene betaler ca 5500 for min 33bav. Med to dager på land og spyler selv Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 13.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Desember.2021 Fikk sjekket dette med pris og prisene stemmer bortsett fra døgnprisen på land, summen som var nevnt var pr 7dager ikke pr dag Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 13.Desember.2021 Del på Facebook Svart 13.Desember.2021 Bunnstoffet i Sverige har vel en litt annen sammensetning enn i Norge? De tillater vel mindre gift i bunnstoffet, på godt og vondt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.