båtgutten22 Startet 7.Desember.2021 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2021 Hei, skal forsterke akterspeil og omlakkere båten min. Jeg og fattern har pusset overalt , støpt 2 kryssfinerplater fra brønnen opp mot akterspeilet , og vi er nå klare for å lakkere innvendig og utvendig . Har noen spørsmåler.Trenger jeg epoxyprimer på den gamle malingen? Jeg skal lakkere den i en helt lik farge (dyr signalrød 2K polyuerthan 80% gloss) og hvilken maling er best for å bli tråkket på og som tåler litt skader og sånt som jeg kan bruke inni båten? Og etter jeg har lakkert med rødt, kan jeg våtslipe for å så ta på klarlakk ? Så skal jeg lakkere dekselet mitt om. Har tenkt å lakkere stammen og. Er en yamaha30deo Kan jeg bruke samme lakk som jeg skal ha på dekselet , på stammen? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 8.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2021 Det er titalls tråder her om lakkering!! bruk søkefungsjon så får du se mange lakkeringstråder! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 8.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2021 Du kan bruke epoxyprimer, men det går som regel greit uten også. Bruk 2K Polyurethan innvendig også. Og den klarlakken ville jeg ha sløyfet, det blir det bare problemer av! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
båtgutten22 Svart 25.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2021 Kan jeg bruke vanlig epoxyprimer 2K fra biltema til å male dørken? Det er billigere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.