Cerberus Startet 12.Desember.2021 Link til dette innlegget Startet 12.Desember.2021 Noen som har peiling på ka dette skal forestille og tenkt fungere som? Originalt i Fjord weekender 24 Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 12.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2021 Love handles🤷♂️ Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Sjøkartholder? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 (redigert) Det er nok et klesstativ, noe lignende ble levert i Saga 27 på 70-tallet. Her fra en reklamesak for Saga 27. "Penklærne" måtte jo henges ordentlig opp! Redigert 13.Desember.2021 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Cerberus Svart 13.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Jøss ja det ser heilt rett ut det. Ja man var gjerne litt stiligere antrukket i gamla dar. Nå går det i t skjorte og joggesko over alt til alle tider. Ja men da vet man kor det er tenkt👍 Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 13.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Og så kunne man tre golklubbene tversover. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 13.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Når jeg ser anretningen i bruk, synes jeg ikke det ene utelukker det andre…..Alle svar er riktige her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.