Jump to content

Forbud mot annonsering

JRK

Recommended Posts

I Sverige finnes en syrefast variant av STR/Prodav  svingdavit for badeplattform. Denne ser mer stabil ut og er rimeligere.

Personlig har jeg ingen interesser i dette firmaet annet en at jeg kanskje  køper en. I denne sammenheng kunne jeg tenke meg og legge ut bilder/skisser for å få kommentarer fra andre på båtplassen. Ser jo at det ligger linker til andre leverandøres davit produkter i flere tråder og det er jo fordi dette er noe som mange er interresert i.

Men ser jo at dette også kan ses på som annonsering?. Hvor går grensene?

Ikke der.

Må jo være helt legitimt å diskutere pro / con ang. et relevant båtprodukt

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Annonsering: Hvis jeg som produsent eller selger av et produkt lager et innlegg i den hensikt å markedsføre det jeg tjener penger på. 

Hvis du som privatperson lurer på et eller annet om et produkt så kalles det ikke annonsering men å få tilbakemeldinger på et produkt du lurer på.

Om det senere skulle vise seg at du allikevel har økonomiske interesser i å gjøre produktet kjent så faller det inn under annonsering igjen. 

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Jeg spurte admin om dette for en stund siden, da var det litt oppklaring. Jeg får ikke lov til å nevne hvor jeg jobber, fortelle om tilbud eller anbefale det firma, siden det vil fungere som reklame her inne. 

(Sendte en pm og spurte hvordan lovene var ang reklamering for glassfiber/gelcoat arbeid) 

TrikkerN Lønning skrev for 7 timer siden:

Spent på hva slag produkt dette er ?

JRK skrev On 13.12.2021 at 18.51:

I Sverige finnes en syrefast variant av STR/Prodav  svingdavit for badeplattform. Denne ser mer stabil ut og er rimeligere.

Personlig har jeg ingen interesser i dette firmaet annet en at jeg kanskje  køper en. I denne sammenheng kunne jeg tenke meg og legge ut bilder/skisser for å få kommentarer fra andre på båtplassen. Ser jo at det ligger linker til andre leverandøres davit produkter i flere tråder og det er jo fordi dette er noe som mange er interresert i.

Men ser jo at dette også kan ses på som annonsering?. Hvor går grensene?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...