JRK Startet 13.Desember.2021 Link til dette innlegget Startet 13.Desember.2021 I Sverige finnes en syrefast variant av STR/Prodav svingdavit for badeplattform. Denne ser mer stabil ut og er rimeligere. Personlig har jeg ingen interesser i dette firmaet annet en at jeg kanskje køper en. I denne sammenheng kunne jeg tenke meg og legge ut bilder/skisser for å få kommentarer fra andre på båtplassen. Ser jo at det ligger linker til andre leverandøres davit produkter i flere tråder og det er jo fordi dette er noe som mange er interresert i. Men ser jo at dette også kan ses på som annonsering?. Hvor går grensene? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 13.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Ikke der. Må jo være helt legitimt å diskutere pro / con ang. et relevant båtprodukt Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
enslagsgjest Svart 13.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Ville ikke kalt det annonsering. Det er jo tilsvarende: "erfaringer med Volvo Penta D4" Men mange davitprodusenter har dessverre misbrukt baatplassen til annonsering, så forstår hvorfor du tenker det. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Grand Banks jr Svart 13.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Annonsering: Hvis jeg som produsent eller selger av et produkt lager et innlegg i den hensikt å markedsføre det jeg tjener penger på. Hvis du som privatperson lurer på et eller annet om et produkt så kalles det ikke annonsering men å få tilbakemeldinger på et produkt du lurer på. Om det senere skulle vise seg at du allikevel har økonomiske interesser i å gjøre produktet kjent så faller det inn under annonsering igjen. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
JRK Svart 13.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2021 Ja det er jo slik jeg oppfatter det, men avventer litt så moderator kan få uttale seg Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 14.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 JRK skrev for 20 timer siden: men avventer litt så moderator kan få uttale seg Det synes jeg ikke du skal plage mentor med, de sier i fra den dagen en tråkker over streken. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Guest Svart 14.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 Jeg spurte admin om dette for en stund siden, da var det litt oppklaring. Jeg får ikke lov til å nevne hvor jeg jobber, fortelle om tilbud eller anbefale det firma, siden det vil fungere som reklame her inne. (Sendte en pm og spurte hvordan lovene var ang reklamering for glassfiber/gelcoat arbeid) Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 14.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 JRK skrev On 13.12.2021 at 19.29: Ja det er jo slik jeg oppfatter det, men avventer litt så moderator kan få uttale seg Spent på hva slag produkt dette er ? Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 14.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2021 Høres litt ut som ugler i muffinsen synes jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 15.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2021 TrikkerN Lønning skrev for 7 timer siden: Spent på hva slag produkt dette er ? JRK skrev On 13.12.2021 at 18.51: I Sverige finnes en syrefast variant av STR/Prodav svingdavit for badeplattform. Denne ser mer stabil ut og er rimeligere. Personlig har jeg ingen interesser i dette firmaet annet en at jeg kanskje køper en. I denne sammenheng kunne jeg tenke meg og legge ut bilder/skisser for å få kommentarer fra andre på båtplassen. Ser jo at det ligger linker til andre leverandøres davit produkter i flere tråder og det er jo fordi dette er noe som mange er interresert i. Men ser jo at dette også kan ses på som annonsering?. Hvor går grensene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.