Jump to content

Edit History

Krimart

Krimart

Komodo skrev 38 minutter siden:

Når det gjelder seilingen så har jeg ingen forutsetning for å vurdere det de gjorde, det får i tilfelle andre si noe om.

Jeg har ikke sett mye, to halve episoder. Nok til at jeg tenkte at dette orker jeg ikke å se på. Jeg reagerte på  kløning og syting, en del pussigheter m.h.t. seilingen og måten de går frem på når de absolutt skal filme hvaler/spekkhuggere i vannet. 

Krimart

Krimart

Komodo skrev 23 minutter siden:

Når det gjelder seilingen så har jeg ingen forutsetning for å vurdere det de gjorde, det får i tilfelle andre si noe om.

Jeg har ikke sett mye, to halve episoder. Nok til at jeg tenkte at dette orker jeg ikke å se på. Jeg reagerte på mye kløning og syting, mye rart m.h.t. seilingen og når de absolutt skal filme hvaler/spekkhuggere i vannet på en måte jeg reagerte på. 

Krimart

Krimart

Komodo skrev 18 minutter siden:

Jeg har ikke sett mye, to halve episoder. Nok til at jeg tenkte at dette orker jeg ikke å se på. Jeg reagerte på mye kløning og syting, mye rart m.h.t. seilingen og når de absolutt skal filme hvaler/spekkhuggere i vannet på en måte jeg reagerte på. 

• Create New...