Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Det er nok en serie der fokuset er dykking og fremkomstmiddelet tilfeldigvis er seilbåt. Derfor lite båt-teknisk, men desto mer undervannsliv.

Jeg hadde satt pris på mer reflektering over tekniske ting, særlig hvorfor ting gikk galt (hvorfor dregget de, forklaring om halyard wrap, hvorfor røk impelleren flere ganger og hvordan gikk det etter grunnstøtingen?), og hvordan ting ble fikset, men det var ikke fokus i denne serien. Fin serie for de som liker dykking, men kanskje litt frustrerende for de som liker båt best. :smiley: Rent filmteknisk synes jeg det var bra laget, med flott utstyr. Litt mye snakking av og til.

S/Y Emma

S/Y Emma

Det er nok en serie der fokuset er dykking og fremkomstmiddelet tilfeldigvis er seilbåt. Derfor lite båt-teknisk, men desto mer undervannsliv.

Jeg hadde satt pris på mer reflektering over tekniske ting, særlig hvorfor ting gikk galt (hvorfor dregget de, forklaring om halyard wrap, hvorfor røk impelleren flere ganger og hvordan gikk det etter grunnstøtingen?), og hvordan ting ble fikset, men det var ikke fokus i denne serien. Fin serie for de som liker dykking, men kanskje litt frustrerende for de som liker båt best. :smiley: Rent filmteknisk synes jeg det var bra laget, med flott utstyr. Kanskje litt mye snakking av og til.

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg hadde satt pris på mer reflektering over tekniske ting, særlig hvorfor ting gikk galt (hvorfor dregget de, forklaring om halyard wrap, hvorfor røk impelleren flere ganger og hvordan gikk det etter grunnstøtingen?), og hvordan ting ble fikset, men det var ikke fokus i denne serien. Fin serie for de som liker dykking, men kanskje litt frustrerende for de som liker båt best :smiley:

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg hadde satt pris på mer reflektering over tekniske ting, særlig hvorfor ting gikk galt (hvorfor dregget de, forklaring om halyard wrap, hvorfor røk impelleren flere ganger og hvordan gikk det etter grunnstøtingen?), og hvordan ting ble fikset, men det var ikke fokus i denne serien. Fin serie for de som liker dykking, men kanskje litt frustrerende for de som liker båt :smiley:

S/Y Emma

S/Y Emma

Det er nok en serie der fokuset er dykking og fremkomstmiddelet (tilfeldigvis) er seilbåt. Derfor lite båt-teknisk, men desto mer undervannsliv.

Jeg hadde satt pris på mer reflektering over tekniske ting, særlig hvorfor ting gikk galt og hvordan det ble fikset, men det var ikke fokus i denne serien. Fin serie for de som liker dykking, men kanskje litt frustrerende for de som liker båt :smiley:

S/Y Emma

S/Y Emma

Det er nok en serie der fokuset er dykking og fremkomstmiddelet (tilfeldigvis) er seilbåt. Så lite båt-teknisk, men desto mer undervannsliv.

Jeg hadde satt pris på mer reflektering over tekniske ting, særlig hvorfor ting gikk galt og hvordan det ble fikset, men det var ikke fokus i denne serien. Fin serie for de som liker dykking, men kanskje litt frustrerende for de som liker båt :smiley:

• Create New...