Jump to content

Edit History

Code0

Code0

Det er vel en youtube-serie de var heldige å få solgt til TV... Det kommer godt frem at seilbåt er mer jobb og mekk enn bobil. De seilte med cockpit-teltet oppe..., har aldri jeg gjort..., men kanskje fullt gjennomførbart. Jeg er mer konservativ med å seile med RIB på slep..., men den er kanskje for stor og tung til å legges på dekk, den er vel dimensjonert for dykke-båt. Fremkommer at det er værhardt på Nordlands-kysten vinterstid, lå vel værfast opptil 14 dager ble sagt. Noen full dokumentarserie er det jo ikke. Jeg blir jo skremt av planer folk får..., (...'vi skal kjøpe en 50-foter og seile på Nordnorge til vinteren'...) men mye går jo bra...

Code0

Code0

Det er vel en youtube-serie de var heldige å få solgt til TV... Det kommer godt frem at seilbåt er mer jobb og mekk enn bobil. De seilte med cockpit-teltet oppe..., har aldri jeg gjort..., men kanskje fullt gjennomførbart. Jeg er mer konservativ med å seile med RIB på slep..., men den er kanskje for stor og tung til å legges på dekk, den er vel dimensjonert for dykke-båt. Fremkommer at det er værhardt på Nordlands-kysten vinterstid, lå vel værfast opptil 14 dager ble sagt. 

Code0

Code0

Det er vel en youtube-serie de var heldige å få solgt til TV... Det kommer godt frem at seilbåt er mer jobb og mekk enn bobil. De seilte med cockpit-teltet oppe..., har aldri jeg gjort..., men kanskje fullt gjennomførbart. Jeg er mer konservativ med å seile med RIB på slep..., men den er kanskje for stor og tung til å legges på dekk, den er vel dimensjonert for dykke-båt.

Code0

Code0

Det er vel en youtube-serie de var heldige å få solgt til TV... Det kommer godt frem at seilbåt er mer jobb og mekk enn bobil. De seilte med cockpit-teltet oppe..., har aldri jeg gjort..., men kanskje fullt gjennomførbart.

• Create New...