Jump to content

Edit History

lr-80

lr-80

Skulle ønske jeg klarte å få tid og økonomi (og besluttsomhet) til å legge ut på noe sånt, heller enn å lese innleggene her som sier det ikke er en ekspedisjon, at de sutrer, at de heller burde gjort slik eller sånn. Lurer på om kritikerne synes kombinasjonen av alt de har opplevd er noe de selv får til mye bedre? Kjempefin serie med litt av alt, ikke noe YouTube-glansbilde.

Om jeg hadde klart meg uten å gjøre dumme valg i seilbåten min en hel 3 ukers sommerferie hadde det vært en forbedring. Og det er det jo år for år. Kult at de satset, og deler! ?

lr-80

lr-80

Skulle ønske jeg klarte å få tid og økonomi (og besluttsomhet) til å legge ut på noe sånt, heller enn å lese innleggene her som sier det ikke er en ekspedisjon, at de sutrer, at de heller burde gjort slik eller sånn. Lurer på om kritikerne synes det er noe de selv får til mye bedre? Kjempefin serie med litt av alt, ikke noe YouTube-glansbilde.

Om jeg hadde klart meg uten å gjøre dumme valg i seilbåten min en hel 3 ukers sommerferie hadde det vært en forbedring. Og det er det jo år for år. Kult at de satset, og deler! ?

• Create New...