Jump to content

Edit History

bjorngb

bjorngb

pacuare skrev for 16 timer siden:

Å kullseile er en veldig effektiv nødstopp på optimist. 

Ja, og rett før en kullseiler er det bare å ta på TPA som selvfølgelig er stuet på et passende sted:

§ 18 Redningsvestar og termiske drakter

Fartøyet skal ha termiske drakter (TPA) og redningsvestar i passande storleik til alle om bord. Redningsvestane skal vere CE-godkjende i samsvar med ISO 12402-4. Flyteplagg og termiske drakter skal oppbevarast lett tilgjengeleg om bord.

 

Men nå er det meste lett tilgjengelig ombord optimister :giggle:

bjorngb

bjorngb

pacuare skrev for 16 timer siden:

Å kullseile er en veldig effektiv nødstopp på optimist. 

Ja, og rett før en kullseiler er det bare å ta på TPA som selvfølgelig er stuet på et passende sted:

§ 18 Redningsvestar og termiske drakter

Fartøyet skal ha termiske drakter (TPA) og redningsvestar i passande storleik til alle om bord. Redningsvestane skal vere CE-godkjende i samsvar med ISO 12402-4. Flyteplagg og termiske drakter skal oppbevarast lett tilgjengeleg om bord.

 

Men nå er det meste lett tilgjengelig ombord optimister :giggle:

bjorngb

bjorngb

pacuare skrev for 16 timer siden:

Å kullseile er en veldig effektiv nødstopp på optimist. 

Ja, og rett før en kullseiler er det bare å ta på TPA som selvfølgelig er stuet på et passende sted:

§ 18 Redningsvestar og termiske drakter

Fartøyet skal ha termiske drakter (TPA) og redningsvestar i passande storleik til alle om bord. Redningsvestane skal vere CE-godkjende i samsvar med ISO 12402-4. Flyteplagg og termiske drakter skal oppbevarast lett tilgjengeleg om bord.



×
×
  • Create New...