Jump to content

Edit History

Cerberus

Cerberus

Havari kan sjølsagt ikkje garanteres men i brukerveiledningen til KAD da de kom i 90 elns så var allerede da EN590 spesifisert. For det blei veldig mange havarier dengang med dertil hørende dårlig rykte. Dog er MGO nå som det står lenger opp noe bedre enn dengang da. Hva som er 'galt' med MGO for en 'moderne' dieselmotor veit eg dog ingenting om. Også er det forskjell på en skvett i ny og ne vs alltid. 

Og kan et tilsatsmiddel være nok til at MGO garanteres ? Hadde vært kjekt det sånn sett da det er billigere.

Forskjeller og kansom er januar sikkert blir diskutert mang en gang men innholdet i de forskjellige kvaliteter endres stadig og står ikkje skrevet i stein

Cerberus

Cerberus

Havari kan sjølsagt ikkje garanteres men i brukerveiledningen til KAD da de kom i 90 elns så var allerede da EN590 spesifisert. For det blei veldig mange havarier dengang med dertil hørende dårlig rykte. Dog er MGO nå som det står lenger opp noe bedre enn dengang da. Hva som er 'galt' med MGO for en 'moderne' dieselmotor veit eg dog ingenting om. Også er det forskjell på en skvett i ny og ne vs alltid. 

Og kan et tilsatsmiddel være nok til at MGO garanteres ? Hadde vært kjekt det sånn sett da det er billigere

Cerberus

Cerberus

Cerberus

Cerberus

Havari kan sjølsagt ikkje garanteres men i brukerveiledningen til KAD da de kom i 90 elns så var allerede da EN590 spesifisert. For det blei veldig mange havarier dengang med dertil hørende dårlig rykte. Dog er MGO nå som det står lenger opp noe bedre enn dengang da. Hva som er 'galt' med MGO for en 'moderne' dieselmotor veit eg dog ingenting om. Også er det forskjell på en skvett i ny og ne vs alltid

• Create New...