Rossebø Startet 26.Desember.2021 Del på Facebook Startet 26.Desember.2021 Hei. Har en bayliner 2858 ciera flybridge 1996 med mercruiser 220hk,bravo 2 drev, sliter med fart på denne båten klarer ikke mer en 14-15knop på fult, har sitt på propellen står ikke noe nr på den så har noen tips til hva som er rett propell på denne båten,har sitt litt på Finn med samme motor og di går alt i fra 25-30knop. Jeg ligger på 3200 Omdr på motor men står i boken at jeg skal ha 3600. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 26.Desember.2021 Del på Facebook Svart 26.Desember.2021 (redigert) På 3200 burde båten ha planet for lengst. Er propellen ny på båten og hvorfor og kem bytta den ? Høres meir ut et motorproblem Redigert 26.Desember.2021 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rossebø Svart 26.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2021 forgje eier hadde en stål propell på den først men så ble den ødelagt. så han hadde bare funnet en tilsvarenes, sån han hadde propell men det står ikke noe nr på den. så jeg vett ikke om det er rett. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 26.Desember.2021 Del på Facebook Svart 26.Desember.2021 Høres ut som skrøner for å dekke over et problem. Merkelig det ikkje står noe P den. Det står alltid et nummer på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.