nor star 290.. Startet 27.Desember.2021 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2021 Noen som har en sealine c330 hvor jeg kunne kommet på visning. Ligger ingen for salg men jeg ønsker primært å se på løsninger ombord om dette er en båt jeg kunne tenke meg. erfaringer med båten mottas med takk? Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 28.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2021 Her var det ikke mye respons. Noen som kjenner til type båt og kan si noe om den Sitér dette innlegget Link to post
brs Svart 29.Desember.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2021 Hei. Har ikke C330 men har hatt Sealine F42 2011 mod i mange år. Veldig fornøyd med den. Sealine har vert flinke på løsninger og godt sammenskrudde båter. God høyde og rette skrog noe som gir god plass innvendig. Alle tanker i båten er i plast, Godt skjermet dieselpåfyllinger. Har sett det går igjen på flere modeller. Lykke til i jakten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.