Mr_Stian Svart 13.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 Har brukt Jetcarrier en del i det siste å flyfrakt funker fint. Men sjøfrakt har ganske lang levering for tiden. Men det er vel sånn det er generelt på sjøfrakt for tiden. De sier at gjennomsnittet er 3 uker, men siste pakke nå brukte 5-6 uker. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 13.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 Det blir nok flyfrakt, i så fall. Krepsene venter på Mannefjorden, jeg orker ikke være ute av spillet så lenge i den beste delen av sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 13.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 (redigert) Jeg fikk beskjed nå om at det var ultralang stamme. Altså modellen som heter TX. Prøvde å ringe Seven Seas nå, men det var ikke noe svar. Får prøve igjen senere. Edit: De ringte tilbake, og 25" stamme var omtrent umulig å skaffe. Dette kan bli mer interessant enn jeg setter pris på... Redigert 13.Januar.2022 av Mastiff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 13.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 Har du sjekket med forsikringsselskapet? Ikke sikkert det er noe å hente, men hvis det er skade etter påkjørsel av en stokk, kan det være verd en telefon. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 13.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 Jeg fikk utbetalt forsikringen da jeg kjørte på stokken i fjor vår, husker ikke nøyaktig hvor mye, men det var vel 30-40 høvdinger. Og de pengene er selvsagt slukt av husholdningsbudsjettet for lengst... Jeg byttet propell og satte på en Skeg Gard, og håpet at det holdt, men så kom det altså nesten et år senere. Så jeg har i praksis lånt de pengene av båten i nesten et år, med propell og Skeg Gard (en drøy tusenlapp på den) som renter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.