TellusTellus Startet 5.Januar.2022 Link til dette innlegget Startet 5.Januar.2022 (redigert) Hei godtfolk, Jeg har en eberspächer d3lp hvor ECU har gått i «ecu lock» grunnet for mange oppstartsforsøk. Er der noen som har et diagnoseapparat til salgs/leie/lån i Agder? Jeg ser at disse kan bestilles på f.eks. Ebay, men pga av kulda skulle jeg helst hatt dette i helga. Redigert 5.Januar.2022 av TellusTellus (see edit history) Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
tilplan Svart 6.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2022 Vet ikke hvor du holder til, men om du er i kristiansandsområdet, kan du ta den med til Maritronic for sjekk. Kanskje ikke helt svar på spørsmålet, men fikk god hjelp av dem for noen år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Sørine Svart 6.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2022 Prøv denne side for fejlfinding og reset... der er flere gode ideer. https://www.letonkinoisvarnish.co.uk/eberspacher_faults_1.html Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.