Nevermind Svart 8.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2022 400 eller 490 timer. Jeg synes begge tallene, hvis de stemmer, viser at båten har vært lite brukt. Jeg har seilbåt, og seiler atskillig mere enn jeg kjører motoren. Allikevel får motoren min rundt 100 timer i året. Timetallet vil aldri drepe min motor da jeg tar godt vare på den. Alderen på motor, og muligheten for at det en dag kan bli vanskelig å få deler til den tror jeg vil være årsaken til at den en dag blir byttet ut i en ny. Kjøper kan føle seg lurt av selger, men vedlikehold og service på motoren vil ha større betydning en det faktum at den har gått 90 timer mere enn hva selger oppga. Her er det bare for kjøperen å bite i det halvsure eplet og sjekke opp bedre neste gang. Har han kjøpt katta i sekken skyldes det mangelfullt vedlikehold, og ikke det faktum at båten har gått 90 timer mere enn oppgitt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.