corremundo Startet 7.Januar.2022 Del på Facebook Startet 7.Januar.2022 Hei, har nå funnet ut av at dieselpumpen er gåen på båten. Simms, står på en Ford 2712, hvor får man overhalt slikt. mvh Andres Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 7.Januar.2022 Del på Facebook Svart 7.Januar.2022 (redigert) Her. Har også brukt denne her. Redigert 7.Januar.2022 av Jernbåten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 7.Januar.2022 Del på Facebook Svart 7.Januar.2022 Usikker om begge finnes lenger. Sandnes Elektro-Diesel AS og Varhaugs Diesel Elektro AS. Begge i Sandnes. Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 7.Januar.2022 Del på Facebook Svart 7.Januar.2022 Sjekk Gule Sider. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 7.Januar.2022 Del på Facebook Svart 7.Januar.2022 (redigert) Maritim Diesel i Bergen overhaler slike dieselpumper. Det kan også være mulig å få tak i slikt fra Lancing Marine i UK f.eks. Redigert 7.Januar.2022 av Mort1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Crazygirl Svart 7.Januar.2022 Del på Facebook Svart 7.Januar.2022 Jeg ville sjekket med økonomideler.no, jeg handlet litt der da jeg hadde samme motor. Ikke sikkert de har dieselpumpe på nettsiden, men traktormotor kan de jo😊 Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart 7.Januar.2022 Del på Facebook Svart 7.Januar.2022 Du kan sende din pumpe til England og få en annen nyoverhalt pumpe i retur vet jeg. Tror det var Lancing marine. Koster litt, men da har du pumpe i flere tiår Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.