Jump to content

Byttedyser Volvo penta tamd 63p

Kad 32

Recommended Posts

Hei lurer på hvor man får kjøpt byttedyser til tamd 63p evt spisser? Hadde mine dyser til sjekk, de ble rengjort og justert 10-15bar, etter det får eg bare 1550 omd,på båten likt på begge motorer,justering og sjekk ble gjort av lønsethagen dieselelektro. Har sjekket slanger til røkbegrenser, byttet begge overflow ventiler og slange mellom turbo og intercooler. Båten fungerte som den skulle før dyser ble tatt ut for sjekk. Begynner å bli litt rådvill.

6 av de ble sjekket på nytt,de skal vere i orden i følge lønsethagen,merkelig at det er likt på begge motorer.å at motorene fungerte som de skulle før dyser ble tatt ut, vet det er flere som har vert ute for det samme, å de byttet spisser, så ble det bra.lønsethagen er på saken for å skaffe spisser,men det ser ut så de er vanskelig å skaffe.

Står i innlegget at eg har byttet overflow ventiler,sjekket slangene til røkbegrenser,samt byttet slangene fra turbo til intercooler.de mener dysene er bra, men den ble sånn etter de ble sjekket og justert, båten fungerte som den skulle før dysene ble tatt ut for sjekk.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...