El barco de Sol Startet 9.Januar.2022 Link til dette innlegget Startet 9.Januar.2022 Innvendig tak i vår Agder 840 er kledd med tynne finerplater/teak. Jeg syns de virker tørre og tenkte derfor å behandle disse med olje. Er dette ok,eller bør jeg bruke noe annet enn olje? Om det blir olje,anbefales det pensel eller maleputer etc? Hvilken olje er best til formålet? Sitér dette innlegget Link to post
Vestlandssong Svart 9.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2022 På min forrige båt pussa og olja eg deler av teakinteriøret fordi det var blitt ganske stygt, veldig mørkt og ujevnt. Det hjalp godt. Brukte teak olje som eg påførte med klut. Trur det var Jotun sin Yatching teak Oil. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2022 Jeg har brukt Owatrol Teak Oil påført med pensel. Deretter tørket av overskudd etter et kvarter med en tørr fille. Teakplatene får en mye bedre glød etterpå. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.