SailingSophie Startet 11.Januar.2022 Link til dette innlegget Startet 11.Januar.2022 Jeg har en colin archer på 13 tonn (glassfiberskrog) som jeg holder på å pusse opp og lurer på om dere kjenner til noen aktører som tillater lengre opphold på land? jeg trenger nok en 3 måneder på land for å kunne fullføre prosjektene jeg trenger og sliter med å finne noen som har plass. opplever at noen er redd for at båter blir forlatt og det skjønner jeg jo. til info så bor jeg på båten i denne oppussingsperioden. har forhørt med viknes men de hadde ikke noe plass pga vinteropplag. Tar imot alle forslag. Sitér dette innlegget Link to post
Captain A Svart 11.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2022 Hjeltefjorden næringspark ( der som Nb marine holdt til ) ? Norsk modell og formplast holder til der nå bla Askøy båt og motor i bakarvågen Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 11.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2022 Hei. De kan gjøre dette for deg på Bildøy marina. men de må sikkert overbevises om at du ikke stikker av. vet om flere som har ligget der over tid. tlf 56322450 lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.