Jump to content

Edit History

Code0

Code0

seilfred skrev 1 time siden:

Ser ut som det er line i forliket, hvis det er det du mener?

Jeg antok sleider, men tau i forliket stemmer mer med rullebom. Ulempen med slab reef og tau er at revemaljen må fikseres skikkelig godt langt fremme, så ikke forliket blir dratt ut av sporet når aktre revelina strammer seilet bakover. Jeg har aldri seilt med rullebom, vet ikke hvordan de får stramt uthal med seil på rulla bommen... 

En jeg traff med rullebom brukte det aldri, enten dro seilet seg fremover eller bakover på bommen.

Code0

Code0

Jeg antok sleider, men tau i forliket stemmer mer med rullebom. Ulempen med slab reef og tau er at revemaljen må fikseres skikkelig godt langt fremme, så ikke forliket blir dratt ut av sporet når aktre revelina strammer seilet bakover. Jeg har aldri seilt med rullebom, vet ikke hvordaqn de får stramt uthal med seil på rulla bommen... 

En jeg traff med rullebom brukte det aldri, enten dro seilet seg fremover eller bakover på bommen.

Code0

Code0

Jeg antok sleider, men tau i forliket stemmer mer med rullebom. Ulempen med slab reef og tau er at revemaljen må fikseres skikkelig godt langt fremme, så ikke forliket blir dratt ut av sporet når aktre revelina strammer seilet bakover.

• Create New...