Martine29 Startet 13.Januar.2022 Link til dette innlegget Startet 13.Januar.2022 (redigert) Måtte bare le da jeg hentet en pakke idag. Mottok en glødeplugg til min Mikuni dieselvarmer idag og pakken var jo enorm i forhold. Ikke rart det blir mye "søppel" i vår verden. Skimter delen så vidt. Fantastisk. Nesten plass i en fyrstikkeske. Redigert 13.Januar.2022 av Martine29 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 14.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2022 Firmaet har vel standarisert på en type eske. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Martine29 Svart 14.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2022 Det snakkes jo så mye om forsøpling og gjenbruk hele tiden. Så jeg kan overhodet ikke forstå hvor denne "sløsingen" er nødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 14.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2022 Måtte betale ekstra sist jeg sendte pakke på jobb fordi jeg hadde brukt en liten eske... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.