Skrukken Startet 14.Januar.2022 Link til dette innlegget Startet 14.Januar.2022 Hei. «Ringene» på sylinderen (se bildet) er slitt (gått litt i oppløsning). Aner ikke helt hva denne tilstanden kan føre til eller hvor hurtig dette bør utbedres. Skal få gjort det nå på våren, men lurer på hva delen heter og hva den koster. Lurer også på hvor vanskelig det er å bytte for de som kan sånt. Er Volvo penta DPG drev. Sitér dette innlegget Link to post
john kristian Svart 14.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2022 Jeg har tettninger og end Cap om du skulle trenge. Jokrsten@gmail.com Sitér dette innlegget Link to post
Skrukken Svart 14.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2022 Ordet «Tetninger» tok jeg bare ut fra luften da jeg ikke fant noe bedre.. heter det det? De metall-dingsene som omslutter den armen ikke sant? Hva skal du ha for det, og vet du om/hvor vanskelig det er å skifte? (Skal ikke gjøre det selv altså, men lurte på hva jeg kan forvente). Sitér dette innlegget Link to post
Skrukken Svart 14.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2022 Så nå at jeg hadde ikke brukt det ordet tettninger i det hele tatt;-) Det var du;-) Ja, spørsmålene over gjelder i grunn ennå👍🏻 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.