Jump to content

Edit History

wilma

wilma

Da fikk jeg tilbake styringen etter å ha etterfylt olje og luftet. Strammet koblingene inn på autopilotpumpen, men det ser ikke ut til at jeg får det helt tett. Usikker på hvor hardt jeg skal tørre å ta i. Det kan se ut som det lekker litt fra koblingen som påvirkes når man dreier rattet mot styrbord. Når jeg tenker etter har jeg alltid kunnet fortsette å  dreie rattet litt mot styrbord selv ved fullt rorutslag,men trodde dette kunne være rattpumpen. Mot babord stopper det mer opp. Antar at det da presser seg ut litt olje. Slangen ser fin ut, virker som det er koblingen inn på pumpen. Der sitter det et adapter som jeg tror fulgte med pumpen. Noen som har vært borte i noe lingnende? Det er vel ikke pakninger men selvtettende koblinger. 

wilma

wilma

Da fikk jeg tilbake styringen etter å ha etterfylt olje og luftet. Strammet koblingene inn på autopilotpumpen, men det ser ikke ut til at jeg får det helt tett. Usikker på hvor hardt jeg skal tørre å ta i. Det kan se ut som det lekker litt fra koblingen som påvirkes når man dreier rattet mot styrbord. Når jeg tenker etter har jeg alltid kunnet dreie rattet litt mot styrbord selv ved fullt rorutslag,men trodde dette kunne være rattpumpen. Mot babord stopper det mer opp. Antar at det da presser seg ut litt olje. Slangen ser fin ut, virker som det er koblingen inn på pumpen. Der sitter det et adapter som jeg tror fulgte med pumpen. Noen som har vært borte i noe lingnende? Det er vel ikke pakninger men selvtettende koblinger. 

• Create New...