bellen Startet 16.Januar.2022 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2022 Vurderer å kjøpe denne båten, men lurer på hvilket merke det er. Selger er også usikker på grunn av at han har tatt over båten fra et dødsbo. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 16.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2022 (redigert) Det er ikkje alle gamle båter som er et 'merke' . Veldig mykje heimesnekra på et eller anna skrog tilgjengelig lokalt. Det ser ut som dette er en sånn. Redigert 16.Januar.2022 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 16.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2022 Bygd på Halco skrog muligens? Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Jakob T Svart 16.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2022 Ser ut som Enes 30 Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 16.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2022 Båten skal være på rundt 36 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 16.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2022 Tenkte også Enes først, men kan det være Viking skrog? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 17.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2022 Takk for svar. Har etterforsket litt i kveld og jeg mener at dette er et forlenget Viking-skrog. Nedre del av overbygget er fra en Viking 28, men jeg kan ikke helt forstå at det er et skrog fra en Viking 28 da eieren har målt denne til 36 fot. Og jeg får det ikke til å stemme at denne skal være forlenget med 8 fot. Mulig han har målt lengden inkludert badeplattform. Men hvor kan øvre del av overbygg/flybridge stamme fra? Jeg er enig i at det kan ligne litt på Enes, men det er mange detaljer jeg ikke får til å stemme her, så da må det hvertfall vere en del modifikasjoner. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 17.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2022 Synes dette ser ut som en Viking med selvbygget overbygg og badeplattform. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Ankriel Svart 17.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2022 Mener denne ble bygget på en Viking ja. Sitér dette innlegget Link to post
Fortego Svart 17.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2022 Ser veldig ut som et Viking skrog, og det finnes noen av disse som er forlenget. Enes er veldig lik, og så lik at jeg har lurt på om de kopierte Viking sitt skrog i sin tid. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.