silverviking93 Startet 17.Januar.2022 Del på Facebook Startet 17.Januar.2022 Hei jeg har en Skagerak 21 med b20 motor. Skal gå til innkjøp av en b30 da jeg har blitt fortalt at denne passer rett på. Stemmer dette? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 17.Januar.2022 Del på Facebook Svart 17.Januar.2022 (redigert) Spørsmålet er om b20 og b30 passer på svinghjulskåpa. Da de var brukt i bil passet samme girkasse ? Vil anta det. Men det som er det du må tenke på er svinghjulet og medbringer. Var samme svinghjul brukt så er det jo plankekjøring. En Heilt annen sak er jo at b30 i båt er noe skikkelig ræl og bør ligges langt unna. Redigert 17.Januar.2022 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 17.Januar.2022 Del på Facebook Svart 17.Januar.2022 Tror også jeg hadde sett etter en B23-motor, gjerne med elektronisk tenning. Jeg har ikke hatt en b30-motor noen gang, men har fått inntrykk av at de er veldig krevende, både på drivstoff og vedlikehold. Har du målt at du har plass til b30-motoren, da? Den er vel en rekkesekser, og dermed anselig større enn de andre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.