Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Marius Jonsson skrev On 19.1.2022 at 17.48:

Årsaken til fastrente er en forventning om at styringsrenta er 10% før 2025 med massiv inflasjon og ønsker derfor å ha en shortposisjon på norsk krone.

Innspill om mulige selskaper tas fremdeles imot med takk.

6C68BAEE-3486-4896-8DB3-BF27C2B3962D.png

Hva tenker du om usd og 10% rente mtp statsgjelden i usa? Og hva skjer med nok da? Og hva med kinas økonomi? 10% rente og massiv inflasjon? Inflasjonen er nære 10% i usa. Forventer du hyper inflasjon? Fortsatt negative renter som i dag? I dag taper man 5% i året på å sette penger i us bonds…

om du vil hedge inflasjon er det andre ting enn båtlån du kan bruke. 

Jeg vet ikke om noen banker som tilbyr fastrente på båtlån. Fastrente lån i bolig er mulig. Det er fortsatt svært lave fastrenter

Bitteliten

Bitteliten

Årsaken til fastrente er en forventning om at styringsrenta er 10% før 2025 med massiv inflasjon og ønsker derfor å ha en shortposisjon på norsk krone.

Hva tenker du om usd og 10% rente mtp statsgjelden i usa? Og hva skjer med nok da? Og hva med kinas økonomi? 10% rente og massiv inflasjon? Inflasjonen er nære 10% i usa. Forventer du hyper inflasjon? Fortsatt negative renter som i dag? I dag taper man 5% i året på å sette penger i us bonds…

om du vil hedge inflasjon er det andre ting enn båtlån du kan bruke. 

Jeg vet ikke om noen banker som tilbyr fastrente på båtlån. 

Bitteliten

Bitteliten

Hva tenker du om usd og 10% rente mtp statsgjelden i usa? Og hva skjer med nok da? Og hva med kinas økonomi? 10% rente og massiv inflasjon? Inflasjonen er nære 10% i usa. Forventer du hyper inflasjon?

om du vil hedge inflasjon er det andre ting enn båtlån du kan bruke

Bitteliten

Bitteliten

Hva tenker du om usd og 10% rente mtp statsgjelden i usa? Og hva skjer med nok da? Og hva med kinas økonomi? 

om du vil hedge inflasjon er der andre ting enn båtlån du kan bruke

• Create New...