Jump to content

Sailor RT 2047


d5l

Recommended Posts

Jeg kan ikke svare deg på spørsmålet om branketten og strømpluggen, det må du finne brukt en eller annen plass.

Du kan imidlertid prøve dette nettstedet: http://www.peel.dk/SP/  Et annet sted å lete er www.dba.dk, som tilsvarer vår Finn.no. Sailor vhf er mye mer utbredt i Danmark, naturlig nok.

 

Jeg har imidlertid alt av manualer til RT2047 på pdf (brukermanualen, servicemanual, mm) hvor jeg mener brankettmål, m.m. står anført. Jeg mener det skal være samme strømplugg på denne som RT144-serien (har begge), det eneste du bør sjekke er at "pluss" og "minus" skal inn på de samme pinnene. Men det ser du jo igjen av manualene. 

 

Dette er ellers en nydelig VHF, som kjører DUPLEX, med fantastisk lyd og mottager, som overgår det meste annet som er å få kjøpt nytt i dag (med unntak av nyere Sailor..).  

 

Send meg e-post-adressen på pm så skal jeg sende deg manualene.

 

 

DSC02352.JPG

DSC02342.JPG

DSC02350.JPG

Redigert av TideRace (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...