Jump to content

Edit History

5nacks

5nacks

Glemte teskt

Hei. 

Har fått nye daviter tilsendt i posten. Dessverre har disse blitt skadet før de ble sendt med posten da ytre emballasje var inntakt. Det er kanskje vanskelig å se på bilde, men det er noen kraftige riper akkurat i knekken på den ene daviten. Ripene er ca. 5 cm lange. Hva er riktig kompensasjon? Dette er dyre varer, så man burde vel kunne forvente et strøkent produkt? 

Jeg har blitt tilbudt 2000 i avslag, men synes det er dårlig da dette kun utgjør ca. 10% av prisen. 

Burde jeg heller kreve nytt produkt? 

20220103_142746.jpg

5nacks

5nacks

Glemte teskt

Hei. 

Har fått nye daviter tilsendt i posten. Dessverre har disse blitt skadet før de ble sendt med posten da ytre emballasje var inntakt. Det er kanskje vanskelig å se på bilde, men det er noen kraftige riper akkurat i knekken på den ene daviten. Ripene er ca. 5 cm lange. Hva er riktig kompensasjon? Dette er dyre varer, så nan burde vel kunne forvente et strøkent produkt? 

Jeg har blitt tilbudt 2000 i avslag, men synes det er dårlig da dette kun utgjør ca. 10% av prisen. 

20220103_142746.jpg

5nacks

5nacks

Hei. 

Har fått nye daviter tilsendt i posten. Dessverre har disse blitt skadet før de ble sendt med posten da ytre emballasje var inntakt. Det er kanskje vanskelig å se på bilde, men det er noen kraftige riper akkurat i knekken på den ene daviten. Hva er riktig kompensasjon? Dette er dyre varer, så nan burde vel kunne forvente et strøkent produkt? 

20220103_142746.jpg

• Create New...