Comforthe Startet 25.Januar.2022 Del på Facebook Startet 25.Januar.2022 Hei! Jeg skal installere ny svinger til ekkoloddet rundt april, da båten går på land for vår-pussen. I mellomtiden vil jeg bestille svingeren slik at jeg har den til båren skal på land. Er det noen her som kjenner utvendig skrogvinkel på båten, ca rett under motoren? Jeg trenger denne for å velge riktig svinger og det er litt vanskelig å måle når den ligger på vannet. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
mawilu Svart 25.Januar.2022 Del på Facebook Svart 25.Januar.2022 Skroget på 310 og 320 er vel likt send meg PM kan du måle selv i nærområdet ditt båten står lett tilgjengelig på land Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 26.Januar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2022 mawilu skrev for 15 timer siden: Skroget på 310 og 320 er vel likt send meg PM kan du måle selv i nærområdet ditt båten står lett tilgjengelig på land Mange takk for det. PM sendt :) Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.