Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Jeg får nå laget en ny lanternemast til båten min. På denne skal det monteres en topplanterne (ankerlanterne) en nav.lanterne og et horn. Ledningene fra disse skal gå gjennom taket i hardtop'en på båten. Jeg tenker kanskje gjennom en dekkskontakt. Har sett litt på Marine shop og på Watski - de har dekkskontakter, men jeg er usikker på dette med "polene" - hva betyr det? Noen som kan gi meg et svar på hva jeg bør velge?

WP_20220121_12_32_18_Pro__highres.jpg

tom Cognac

tom Cognac

Jeg får nå laget en ny lanternemast til båten min. På denne skal det monteres en topplanterne (ankerlanterne) en nav.lanterne og et horn. Legningene fra disse skal gå gjennom taket i hardtop'en på båten. Jeg tenker kanskje gjennom en dekkskontakt. Har sett litt på marine shop og på Watski - de har dekkskontakter, men jeg er usikker på dette med "polene" - hva betyr det? Noen som kan gi meg et svar på hva jeg bør velge?

WP_20220121_12_32_18_Pro__highres.jpg

tom Cognac

tom Cognac

Jeg får nå laget en ny lanternemast til båten min. På denne skal det monteres en topplanterne (ankerlanterne) en nav.lanterne og et horn. Legningene fra disse skal gå gjennom taket i hardtop'en på båten. Jeg tenker kanskje gjennom en dekkskontakt. Har sett litt på marine shop og på Watski - de har dekkskontakter, men jeg er usikker på dette med "polene" - hva betyr det? Noen som kan gi meg et svar på hva jeg bør velge?

• Create New...