Leif T. Røbekk Startet 27.Januar.2022 Link til dette innlegget Startet 27.Januar.2022 (redigert) Hei, jeg har fått lekkasje, ser at det kommer vann innunder fugemasse på insiden av mitt vindu. Har brukt olfakniv og skjer vekk gammel fuging, ser vann kommer på insiden, men på utsiden ser det veldig bra ut. Har nå hatt på blank gorilla tape på fugene på utsiden, som en test, kommer vann inne lell, forslag? På det ene bildet, ser dere vannet hvor skrujernet er Redigert 27.Januar.2022 av Leif T. Røbekk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 27.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2022 Prøv å tape på utsiden listen utv. Mellom glassfiber og stålramma. tipper vannet kommer derfra og ikke fugen mellom glasset Sitér dette innlegget Link to post
Leif T. Røbekk Svart 27.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2022 Har byttet fugene der.. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 28.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2022 (redigert) Prøv Captein Tolleys crack sealer. Redigert 28.Januar.2022 av Faxen (see edit history) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Helge77 Svart 28.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2022 Hadde et lignende problem på min og der var drenering i u profilen tett av smuss. Men da må du antagelig ut med vinduet å pakninger så finner du hull for drenering under der Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 28.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2022 Den båten så kjent ut. Er det Bjelland sin gamle. Den har i tilfelle hatt lekkasje før også. Sitér dette innlegget Link to post
Leif T. Røbekk Svart 13.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2023 Hei ja det er det, de har ikke hatt lekkasje sa de.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.