Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Hei og takk for svar. Det er ingen tank så øvre rattpumpe er å betrakte som reservoar og det er også der man lufter. Slangen jeg snakker om går derfor mellom "det tredje uttaket" på de to rattpumpene. Kanskje riktigere å kalle det utjevningsslange. Når jeg nå skal inn med en tredje "rattpumpe" til autopilot så må jeg ha en slange fra den nye pumpa og inn på en T på eksisterende slange. Jeg  snakker altså ikke om selve hydraulikkslangene for styring men om en tredje slange som m0 være i slike hydrauliske styresystemer. 

Jeg ender nok opp med å droppe T'en og heller kople meg inn på den ene rattpumpe med standard banjo fittings fra TESS. 

Det gjenstående spørsmålet blir da om denne utjevningsslangen må tåle like høyt trykk som selve styreslangene?  Det har med pris å gjøre da det fort blir noen meter. 

 

Edit: Overløpslange heter det nok ja. Det rare er at den som ligger her i dag er stemplet med 2250 PSI. 

Lazyjack

Lazyjack

Hei og takk for svar. Det er ingen tank så øvre rattpumpe er å betrakte som reservoar og det er også der man lufter. Slangen jeg snakker om går derfor mellom "det tredje uttaket" på de to rattpumpene. Kanskje riktigere å kalle det utjevningsslange. Når jeg nå skal inn med en tredje "rattpumpe" til autopilot så må jeg ha en slange fra den nye pumpa og inn på en T på eksisterende slange. Jeg  snakker altså ikke om selve hydraulikkslangene for styring men om en tredje slange som m0 være i slike hydrauliske styresystemer. 

Jeg ender nok opp med å droppe T'en og heller kople meg inn på den ene rattpumpe med standard banjo fittings fra TESS. 

Det gjenstående spørsmålet blir da om denne utjevningsslangen må tåle like høyt trykk som selve styreslangene?  Det har med pris å gjøre da det fort blir noen meter. 



×
×
  • Create New...