Jump to content

Edit History

Okkaby

Okkaby

Flid skrev for 5 timer siden:

Når det gjelder Danmark tror jeg bestemt at det ikke vil by på problemer. Diesel til fiskere kan man fylle mange steder og fargen er den samme som i Norge. Når det gjelder Tyskland vet nok Tom RøR her på forumet mer enn meg om dette. 

Husker den første fargen de brukte ga problemer for motorene eller noe sådan. Så de byttet farge etter en stund. Hadde da bare en ide om å ha hørt det var annen farge enn her hjemme. Men er den grønn, så blir det å bruke den når jeg er der nede. Får kjøpt det jeg vil av denne hos kompiser som driver med fiske, å har så mye forbruk i året, at det jeg trenger har nada å si for de.

Okkaby

Okkaby

Flid skrev for 5 timer siden:

Når det gjelder Danmark tror jeg bestemt at det ikke vil by på problemer. Diesel til fiskere kan man fylle mange steder og fargen er den samme som i Norge. Når det gjelder Tyskland vet nok Tom RøR her på forumet mer enn meg om dette. 

Husker den første gangen de brukte, ga problemer for motorene eller noe sådan. Så de byttet farge etter en stund. Hadde da bre en ide om å ha hørt det var annen farge enn her hjemme. Men er den grønn, så blir det å bruke den når jeg er der nede. Får kjøpt det jeg vil av denne hos kompiser som driver med fiske, å har så mye forbruk i året, at det jeg trenger har nada å si for de.

• Create New...