Jump to content

Edit History

Enzo

Enzo

pacuare skrev for 3 timer siden:

Har seilt både via Kiel og direkte fra Dover. Skal være dårlig vær før jeg igjen bruker tid på østsiden av Danmark. Bruker heller den tiden i Frankrike. Eller Nederland. Har opplevd både drømmeforhold og storm i nordsjøen, så greit å vente på værvindu. Er lantidsvarselet sørvest kuling vinner Kiel kanalen. 

Vi reiser på ferie nedover denne sommeren, Kiel-kanal forrige gang, nå blir det utsiden av Danmark og så langt vi orker om det er værvindu til det på førsteetappen.

Så Tønsberg-Den Helder er håpet, men det ender vel i drittvær og en million småetapper og kanaler :rolleyes:

Enzo

Enzo

Har seilt både via Kiel og direkte fra Dover. Skal være dårlig vær før jeg igjen bruker tid på østsiden av Danmark. Bruker heller den tiden i Frankrike. Eller Nederland. Har opplevd både drømmeforhold og storm i nordsjøen, så greit å vente på værvindu. Er lantidsvarselet sørvest kuling vinner Kiel kanalen. 

Vi reiser på ferie nedover denne sommeren, Kiel-kanal forrige gang, nå blir det utsiden av Danmark og så langt vi orker om det er værvindu til det. Så Tønsberg-Den Helder er håpet, men det ender vel i drittvær og en million småetapper og kanaler :rolleyes:

Enzo

Enzo

Vi reiser på ferie nedover denne sommeren, Kiel-kanal forrige gang, nå blir det utsiden av Danmark og så langt vi orker om det er værvindu til det. Så Tønsberg-Den Helder er håpet, men det ender vel i drittvær og en million småetapperog kanaler :rolleyes:

• Create New...