Jump to content

Nimbus 300R

Fru Jacobsen

Recommended Posts

Under en fuktig after-ski på Hafjell klarte jeg å kjøpe en Nimbus 300. Ble litt overrasket Søndag morgen da jeg husket vagt hva jeg hadde gjort, men er det noen som har erfaring med disse? 
Det er en 2006 mod med D6 350.

Lurer blant annet på om det er mulig for 2 voksne å sove komfortabelt i stikkabinen under der

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Ja jeg tror stikkabinen er lav, men det hadde vært deilig om det var mulig å ta noen overnattinger der så vi slapp å re opp i «salongen».

Noen som har testet de i litt sjø?

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Jeg hadde 30s. Herlig båt. Litt mer turbåt enn 300R som jeg tolker det som at TS har kjøpt i fylla

300r er nydelig båt. Ocke Mannerfeldt step skrog. Innredningen er v køye, toalett og bysse under dekk. Og en stikkabin med ca 2x2 m seng, inngang under trappa. Litt lav, men om TS holder pusten komme rhan nokinn ???

så hele kamasutra pensumet er nok litt vrient i stikkøya, men sove går bra. 

Walkaround på begge sider er supert om man har hund. 

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Tittet litt på en 300R som lå langs brygga. Fikk ikke sett nede i båten, men dette er kvalitet ned til minste detalj. Folk flest ser ikke dette, og tenker det er en slags skjærgårdsjeep. Men dette er ikke en hvem som helst båt. Noe mer solid i dette segmentet finnes knapt. Nydelig båt er det.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...