magnuje3 Startet 9.Februar.2022 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2022 Jeg vurderer å sette vekk polering i år da båten kun får 24t landligge og det er mye annet en skal rekke over på en 40 fots seilbåt. Jeg har observert på opplagsplasser at det av og til kommer arbeidslag (type 3-4 stk) i store biler og tar en båt på 3-4 timer. Noen som har erfaring med slike aktører i Oslo området og hva det vil koste, sånn ca? Og gjerne også tips om hvordan man kommer i kontakt med disse Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 9.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2022 Hei Høyr med staden du skal ta båten opp. Reserver i god tid. Slike folk kan ha mykje å gjera i høgsesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 15.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2022 Det er ofte firma som driver med bilpleie som også ta båter Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 15.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2022 Har god erfaring med å annonsere etter hjelp - er du heldig kan du velge å vrake i tilbud... I tillegg til å søke andres anbefaling, som du allerede er i gang med Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 15.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2022 Vil tro du finner varierende pris etter ønsket utfør arbeid; er det ikke behov for vask eller dyprens/rubbing eller om du ønsker forsegling til slutt. Alt fra 65-240 kr pr.fot vil jeg anta. Tror 120-180 kr pr fot er vanlig for polering under fenderlist. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.