Jump to content

Instrumenter til VP KAD32

På bøjan blå

Recommended Posts

Jeg har en Bavaria Sport 32 fra 2006. Jeg vil gjøre noen endringer på dashbordet og tenker å bytte ut noen av instrumentene, da de originale begynner å bli litt slitne. Før jeg kjøper nye instrumenter vil jeg bare sjekke et par ting med dere som har kunnskap og erfaring.

Kan jeg uten problemer bytte ut de originale instrumentene med nyere og mer moderne? Eksempel, kan jeg bruke EVC-instrumenter på KAD32? Alternativt, dersom ikke det er mulig, kan jeg sette inn Wema/KUS instrumenter? Hva må i så fall gjøres for å få disse til å virke.

Jeg er ute etter instrumenter som er litt nyere og freshere i looken enn de orginale, samt at de skal være hvite.

Takk for svar.

Redigert av På bøjan blå (see edit history)
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har dessverre ikke gjort noe med det. Er fortsatt de gamle, originale instrumentene i min Bav32. Jeg tenkte jo først og fremst estetisk, men dersom andre instrumenter kan gi bedre nøyaktighet er jo det også en god ting. Nye instrumenter, og egentlig et nytt design på instrumentpanelet, er på blokka, men har ikke gått videre med det ennå. Tar fortsatt i mot tips og tiks dersom noen har byttet i Bavaria Sport-båter.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...