KC- Startet 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2022 (redigert) Hei! Jeg titter etter "ny" båt, og ser at det er ganske mange forskjellige / spesielle overbygg der ute. Likevel er det ikke nødvendigvis så mye mer "spennende" innredning i båtene med større overbygg enn andre. For eksempel denne på bildet (som er hentet fra en finn-annonse). Hva er vitsen med den ekstra "etasjen" med vinduer? Det skaper en "hylle" som jeg ikke kan skjønne er annet enn i veien? :) Redigert 12.Februar.2022 av KC- (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2022 Det er vel for å få mer høyde under kalesjen vil jeg anta ... Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2022 Ville blitt veldig lavt under kalesjen om den var montert i "etasjen under". Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2022 Ståhøyde er undervurdert av TS. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Det var mange typiske HT båter på 70 - 80 tallet som hadde denne løsningen, for å få ståhøyde under kalesjen Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Oggiwara'en Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 @KC- Den "hyllen" kan sees på som et dashbord. Den ekstra etasjen med vinduer er svært praktisk av flere årsaker. To vektige årsakene, er ståhøyde og dermed bedre utsikt/oversikt i trange farvann og i havner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.